Lördag förmiddag.

Datum:2008-12-06 Tid:10:50:41

Ellicka vaknade lite innan 6 så då slapp jag sitta ensam. Hon var inte piggast men ändå
heller in på myshumör. Utan ville mest ligga ifred och klappa lite på sina gosedjur på
en filt. Så där låg hon tills klockan var en stund efter 7 och blev hystersikt ledsen och
sparkade hej vilt och såg alldeles förstörd ut. Hon var för trött för käka gröt så jag hade
inget mer val än ge en hungirg halv däckande bebis en ammningstund. Fast till min
förvåning somnade hon inte av ammning, utan släppte bröstet och bara låg alldeles
stilla och sakta blinkade med sina tunga ögonlock. Efter en stund somnade hon själv
brevid mig, och de är har nog aldrig hänt förut.

Jag fick iaf äntligen igång min Desperate Housewives dvd i morses. Satte på den och
lät den göra sitt medans jag fixa frukost. Och när jag kom tillbaka efter ett tag så hade
dvdn och dvd-skivan kommit överens och lät mig se på en hel skiva med de desperata
hemmafruarna.



Och eftersom jag är på jakt efter en lägenhet och de ser ganska dyster ut tänkte jag
faktiskt ta och passa på att skriva de här. Så om någon vet en 2-3a i Borås som inte
ligger på något hemskt ställe och inte är en rikemanlya med rikemanspriser så får du gärna
hojta till. Vet ni även en 1a så kan ni faktiskt nämna de också.

Nu blir de lek och stojj och sedan mys med lilltjejen. Vi har precis varit duktiga och diskat
all disk och städat köket. Så nu förtjänar vi att bara göra vad vi vill. Tänk om man hade sig
en ananaspaj eller chockladglass nu. De hade suttit fint.


Kommentarer
Postat av: Therese

Kolla gärna in min blogg och skriv en rad eller två :)

2008-12-06 @ 15:55:21
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack så mycket :)

2008-12-06 @ 17:07:00
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0