En mindre lyckad natt.

Datum:2008-12-01 Tid:10:49:09

Fruktansvärt jobbig natt. Ellicka var iofs sjukt trött och somnade redan vid kvart över 8
igår kväll. Jag var då redan trött, och tänkte gå och lägga mig, men visste att antingen
skulle jag inte somna, eller somna på en gång och vakna 3 timmar senare och vara
jättepigg. Så jag kämpade länge och höll mig vaken tills klockan nästan var 23.

Då stängde jag av datorn, gick för att borsta tänderna. Men jag hann inte mer än gå
in i badrummet för jag började höra Ellickas hostningar. Dom där jävla hotsningarna
hon envisas att göra innan hon börjar gråta. Tänkte att hon kanske var hungrig, så
hon fick tutta en stund. Hon somnade till, jag föröskte lyfta över henne till sängen.
Direkt när hon lades ner i sin säng började hon gallskrika. Hon total vägrade att ligga
där. Jag tog upp henne igen, hon däcka på axlen, jag la ner henne. Samma visa igen,
skrik & sparkningar. Vrider sig så de ser ut som nacken ska gå av. Hon ville inte sova
där. Tredje gången blev de samma resultat. Så jag la bara nere henne där, hon fick
ligga och sparka och gnälla bäst hon ville. Jag vågar inte ha henne i våran säng längre
sedan hon ramlade ut.

Efter några minuter bajsade hon till rejält. Bubblade till i hela blöjan och man kunde
hört de hela om man så satt i vardagsrummet. Så fick för för mig att de kanske var
anledningen hon inte ville sova själv för. Men icke, efter bytt blöja så var hon likadan.
Föröskte låta henne ligga en stund själv, men jag orkade knappt hålla mig själv vaken.
Så jag tog henne i famnen i sängen, buffade upp kuddar bakom henne där M brukar
sova och då somnade hon. Hon ville egentligen inte, hon ville såklart helst klia sig i
ögonen, sparkas & bitas lite. Men tillsut gav hon med och somnade.

Jag var helt sjukt trött och hon vaknade tillvarje gång jag skulle gå upp för ta av mig och
borsta tänderna så jag fick lägga mig ner varjegång brevid henne så hon somnade
igen. De skulle jag inte gjort. För jag somnade naturligtvis också efter en stund.
Så varjegång jag vaknat inatt för mata Ellicka har jag legat med byxorna på, smakat
skit i munnen och inte haft något täcke. Dock har jag ju naturligtvist däckat när jag mata
Ellicka. Så när morgonen var här när de irriterande för ljusa ljuset slog sig in genom
fönstret imorses och väcka oss så låg jag där. Brevid Ellicka & hennes täcke, med ena
tutten ute, byxorna på, mådde illa av smaken i munnen och frös som attans. De är ju
riktigt kallt i vårat sovrum, även fast elementen står på dygnet runt fryser man redigt utan
täcke. Känner mig idag ganska kraslig. Hängig, ont i varenda kroppsdel.
Usch inatt har de verkligen varit en riktigt jobbig natt. Jag hoppas att nästa natt blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skickar över en hel fång med kramar!

Du är så bra. Hoppas det blir bättre nu inatt.

<3

2008-12-02 @ 16:49:29
URL: http://popkatt.blogg.se/
Postat av: tedd

hahaha klart jag håller tummarna :D vore så jävla roligt att gå ut o ta några bärs

2008-12-02 @ 23:39:20
URL: http://worldofteddi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0