4 December.

Datum:2008-12-04 Tid:19:22:56

Nu är jag stolt över Ellicka. Iofs är jag alltid de, men nu är jag lite extra stolt. Hon vägrar
ju äta mat. Är endast bröstmjölk som gått hem och några fruktpurerer då och då. Men
nu ikväll så åt hon faktiskt en halv stor burk med mat och varken gjorde konstiga ljud,
kräktes eller spotta ut de. Utan blev mer lite stressad när jag inte gav henne mer och
hyperventilerade tills hon fick mer. Så då är vi ett steg längre mot vanlig mat. Vissa
andra barn som är lika gamla som Ellicka äter ju redan mackor och plockmat, så man
har ju känt att de varit lite frustrerande att hon vägrar. Men snart så kan även hon käka
normalt, och de skulle ge oss mycket mycket mer frihet.

Storstädningen som var planerad idag kom jag inte så långt med. Hann bara diska
nästan allt och dammsuga hallen & sovrummet. Byta iofs faktiskt lakan i sängen med.
Men då har jag iaf saker att sysselsätta mig med imorgon. Man får se de positivt.

Idag i dessa dystra tider när saker är vädligt väldigt jobbiga kom syrran och hjälpte till.
Fick mat och hon tog hand och lekte med Ellicka en stund. Jag fick en chans att duscha
och hon fick Ellicka att sova en stund. Uppskattades vädligt mycket. Skönta tt bara få 
vara ifred 2 sekunder och Ellicka gillar ju sin moster vädligt mycket. Iaf är hon allitd glad
när hon träffar Johanna.

Nu ska jag tahand om Ellicka som skriver efter uppmärksamhet. Får inte lämna henne
en sekund för då tror hon jorder ska gå under och gallskriker. Jag har gjort min dotter
bortskämd. Illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0