2 December, de sista minuterna innan midnatt.

Datum:2008-12-02 Tid:23:48:02
Jag förstår inte hur vissa männsikor tänker. Visst att jag inte är världens goaste, snällaste
person som gör allt för mina nära och kära. Jag är ganska självsikt faktiskt. Finns bara
en person som går i första hand, och de är Ellicka. Men de är ju ganska självklart.
Just nu är jag riktigt arg, riktigt ledsen. Jag hade lovat mig själv att inte gå upp i varv, att
inte bli ledsen och gråta för Ellickas skull. Jag lovade mig själv att ta de lungt men kan
inte längre hejda mig. Hur fan kan man såra någon så illa, hur kan man göra det? Och
att mevetet göra det? Just nu är jag så sårad att jag orkar inte med något längre. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0