Torsdag.

Datum:2008-04-03 Tid:12:17:44
Inatt har de varit en sådana där jävligt jobbig natt. Kissade säkert 22ggr och
jag lyckades aldrig ritkigt slumra till emellan. Fick sätta på Gilmore Girls, som
tur led inte M av att ha tvn på i bakrunden. Efter jag kissat flera ggr under ett avsnitt
så började jag nästan seriöst fudnerar på att sätta på mig en blöja(inte för jag har
någon blöja hemma mer än till Skrutten, och jag tvekar att jag får på mig dom). Men
jag insåg ganska fort att jag är nog mindre okej med att ligga och försöka sova i en
blöja som jag kissat i, utan då är nog alla dessa rundor till toaletten bättre. Sedan
kände jag hur de verkligen brände till under ögonlocken, att jag faktiskt kände mig
så vek och desperat att tanken "Kanske jag borde sätta på mig en blöja"
kom upp i huvudet. Jag är inte nyfödd eller jättegammal och ska inte behöva ha den
tanken, tycker inte jag. Usch, nu vill jag inte vara gravid mer!

Sedan följde ännu ett avsnitt Gilmore Girls och jag tänkte på en massa saker som
gjorde mig ledsen:
- Tänk om M skulle lämna mig. Det vill inte jag. Jag älskar honom och vill aldrig vara
utan honom. För vad skulle jag göra utan honom? Kanske jag borde väcka honom
och berätta hur mycket jag älskar honom. Men då kanske han blir sur föratt jag
väckte honom, så då kanske han lämnar mig av ilska.
- Vad hemskt jag är som lämnade bort min lilla plutt katt. Min älskade Saga. Undrar
vad flickan gör nu? Hon kanske ligger och är ledsen över att jag lämnade henne.
- Folk som inte gillar mig och som jag inte gillar. Att de är tråkigt hur de egentligen är.
- Tänk om mina bröder skulle vara med i en bilolycka och en av dom skulle dö. Det
går ju inte. Dom är enäggstvillningar, om någon ska dö måste båda dö, för dom
klarar sig inte ensamma. Sedan fick jag såklart jätteångest över att jag önskat livet
ur mina bröder. Jag vill ju inte att dom ska dö!
Tankarna fortsatte. Gilmore Girls slutade och tvn blev avstängd. Sedan efter några
rundor av kissade somnade jag faktiskt. Dock hann klockan bli så mycket innan jag
somna att de nästan var dags för M att gå upp. Så jag vaknade såklart direkt när hans
klocka ringde. Låg och drog mig en stund för att sedan starta dagen med en kissepaus.

För att pigga upp mig idag så tvättar jag faktiskt nu. Tvättar våra sängkläder. Väntar på
att maskinen ska vara klar så jag får slänga in handukar och underkläder.
Jag önskar verkligen mig en egen tvättstuga så att jag ALLTID skulle kunna få tvätta
kläder. För då skulle jag säkert alltid vara glad. Jag kanske borde öppna ett tvätteri?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0