Tång, bakning och revbensspjäll.

Datum:2008-04-17 Tid:21:16:57
Äntligen har jag fått min efterlängtade plattång. Efter flera år av använding av mindre
bra plattångar fick jag äntligen köpt mig en plattång från Gama igen. Älskar den!
Testa fort lite i M's hår och i mitt egna och visst blir de platt. Och fort gick de med för
den att bli varm.
Efter jag och pappa köpt den så passade vi även på att att storhandla på Coop.
Gött att få allt handlat som man behöver och sedan slippa gå med hem. Så nu
är kylskåpet, skafferiet och frysen fyllda igen! Köpte massvis med frukt idag,
kände mig så fruktansvärt sugen. Skulle egentligen bara köpa med mig något
äpple hem, men gick sedan där ifrån med massvis med äpplen, 5 bananer och
en stor färsk ananas. Så ikväll blir de fruktigt framför datorn.

Jag köpte såklart ingridinser till bakning, så just nu är de livat i ugnen. Håller på
att baka en kanebullekaka i sockerkaksform. Låter mystiskt, var tvungen att testa.
Är dock lite sur på mig själv just nu eftersom de känns som om de inte alls blev bra,
och att den kommer bli dålig. Tråkigt.
Jag får väl trösta mig med all frukt, glass och att jag alltid kan göra en kladdkaka
snabbt och jag känner mig ledsen.

Ingen känningar heller för den delen. Ingen rejält smärta, bara lite "mensvärk" då
och då. Sedan känner jag mig som grillade revbensspjäll i revbenen, men de har
nog inget och göra med att de kan vara på G. Man föder ju inte barn med revbenen.

Kommentarer
Postat av: corny

nu är jag riktigt nyfiken på vad som händer, tihi :) låt ungen pluppa ut snart =)

2008-04-17 @ 22:58:26
URL: http://corneliaericsson.blogg.se
Postat av: bettan

Snälla bebis, kom ut nu :)

2008-04-18 @ 09:32:37
URL: http://www.elizabethnilson.blogg.se
Postat av: josefin

jaag har också en plattång med märket gama italy, lätt det bästa plattängerna :D Snaaart kommer r bebis, så himla underbart :)Såå fort bbisen kommit så bor man i sin e´gna lilla bubbla - underbara tid :)

2008-04-18 @ 15:42:39
URL: http://wigren89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0