En liten bild.

Datum:2008-04-23 Tid:11:51:06
image209
Ja, såhär känner jag mig nu. Jag når inte mina skor, är jättetjock och mina tuttar läcker
och är precis överallt. BF+5, snart borde de väl ändå bli bebis?

Har iaf ringt förlossningen och berättat hur jag kände mig etc och barnmorskan sa att
de lät som om de var på G nu. Dock kunde de dröja timmar eller DAGAR.
Så länge inte vattnet går eller jag blöder är de nog bäst att jag stannar hemma. Men om
jag vill var jag välkommen upp på en undersökning, men jag stannar nog hellre hemma.

Kommentarer
Postat av: Pauline

SPÄNNANDEEEE!!! Jag vill att den ska komma ut i morgon, på min födelsedag! Ja ja ja!!

Lycka till, igen. Det kommer gå hur bra som helst. Jag tänker på dig!

2008-04-23 @ 17:53:06
URL: http://www.sofiapauline.blogg.se
Postat av: Jennifer

Åh vad spännande :)
Du får höra av dig när du vill ha en ny design, när ni har lite babyfoton å så :)

2008-04-23 @ 21:18:06
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0