BF+5.

Datum:2008-04-23 Tid:08:21:35
Så har man gått in på den 5 dagen över beräknat datum och ingen bebis har
ännu ploppat ut. Dom senaste 2 dagarna har jag haft rejält ont till och från och
fraktiskt börjat ta alvdeon, något jag helst avstår från. Dock hjälper väl dom inte
heller direkt så jättemycket. Det ser iaf inte ut som om de skulle komma någon
bebis idag heller, men sedan är ju klockan bara kvart över 8, så mycket kan ju
hända. Idag är de tydligen den dagen då flest boråsare fyller år. Linn är en av
dem, hon fyller 18 idag så grattis till Linnsan!

Igår på kvällen, efter maten när jag & M satt och spelade fick M reda på att han
skulle jobba idag och veckan ut. Så imorses blev den en tidig morgon efter en
vädligt kort natt. Vi kom inte i säng förens 1 ungefär, och så låg vi och såg på
film en stund för att sedan somna. M har ju tur som lyckas somna ganska lätt,
men jag jag låg och vred och vände på mig ett bra tag innan jag lyckades. Hur
jag än låg så hade jag ont i hela kroppen, så de var jättesvårt att slappna av.
Sedan när M väl gick till jobbet imores så kunde jag aldrig somna om. Grannarna
började naturligtvis bröta tidigt, borra och & flytta saker, något jag inte förstår att
dom kan behöva göra minst 1 gång i veckan. Men visst, alla har vi våra saker för
oss.

Idag blir de nog mest disk & föröska små städa för min del. Hade gärna tvättat,
för de har jag inte gjort på ett tag. Men något säger mig att tvättstugan inte är
ledig. Sedan är de inte så jättekul att springa upp och ner för trapprona nu när
jag har jätteont att bara ta mig från sovrummet till toaletten eller vardagsrummet.
Men att sitta och förstöra ryggen ännu mera och spela Wow är en ganska bra
plan det med. Speciellt nu när jag & M har bytt server till Teddina & Stellas. Så
man vill ju gärna levla upp en char snabbt.

Nu blir de dricka te, se klart på 'Alot like love' och antagligen kanske en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0