Babykläder och magen v.40.

Datum:2008-04-11 Tid:17:44:21
Här är kläderna jag fick i paket idag av Linnea. Ska föröska tvätta dom nu i helgen
så att jag kan lägga ner dom i BB-väskan. Tycker de är kul att ha med sig lite färg
till Skrutten på BB. Tack åter igen Linnea!

Tänk att Skrutten är en sådan liten männsika som ska få plats i detta. De är helt sjukt
att man verkligen är så liten. (Fast de känns nog stor när den ska ut.)

Tänkte även passa på att lägga upp lite bilder på mage nu i v.40(39+0).
Förhoppningsvis sista veckan jag är gravid.
image206
Jag har verkligen härliga zebraränder. De kommer bara fler och fler hela tiden.
Jag kommer verkligen sakna magen, men ack så jag vill bli av med den nu!
Synd att inte M kunde ta den för någon dag så jag slapp bära runt på den.

Nu ska jag spela wow och antagligen äta något. Jag är vrålhungrig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, jag som så gärna vill se den första bilden i större format men när jag klickar på den får jag bara upp andra bilden? Skumt!:/

Det är iaf. en riktig kalaskula du har fått! Såååå fin :D Men jag håller tummarna för att det är dags för bebis att kika ut snart! :)

2008-04-11 @ 23:32:34
URL: http://sommarfluga.blogspot.com
Postat av: evve

oj vilken stor mage, haha :)

2008-04-14 @ 17:11:08
URL: http://evveistheman.blogg.se
Postat av: ACO

Shit vilken stor mage! Ser verkligen jättefint ut! helt sjukt att det ligger en bebis där inne!
Vill också gärna se den första bilden i större format! =)

2008-04-16 @ 13:46:22
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0