2 April.

Datum:2008-04-02 Tid:16:01:39
Idag känner jag mig som en överkörd räv. Jag vill verkligen gråta, men det går
inte, och jag har faktiskt egentligen ingen anledning till det heller.
Jag har sovit jättelänge idag, av misstag. Vaknade halv 2(?!) och hade fortfarande
huvudvärk och var trött. Har faktiskt inte gjort något vettigt alls med min tid. Lite
frukost, en kladdkaka och små dammsugit. Försökte få upp hoppet med att
tvättstugan kanske var ledig idag, men icke. Så de blev ingen tvättnings som kunde
pigga upp mig.

Känner mig så kluven. Jag vill ha ut Skrutten nu! Jag orkar inte vara gravid längre.
Jag orkar inte känna hur magen bara växer och hur de kommer fler kliande brist-
ningar. Men jag vill ändå min lilla plutts bästa, och de är ju att h*n får ligga inne
i magen tills den känner att nu är de dags. Och om Skrutten skulle komma idag
skulle de betyda att Markus & Micke inte kan lana här i helgen. Och de tycker jag att
dom förtjänar. Markus kommer ju inte direkt kunna göra de på ett bra tag(gissar jag)
när Skrutten är här. Och dom 2 umgicks verkligen jämt innan jag kom in i bilden.
Känner mig riktigt usel, som om jag förstört deras grabbiga Wow förhållande.
Micke är en av M's vänner som inte går mig på nerverna. Så om han är här en hel
helg och spelar Wow och äter tacos så bryr inte jag mig direkt. De är väl trevligt att
de är lite livat här omkring, eftersom jag ändå bara rullar omkring som en säl och
gnäller över att jag har ont här och där.

Igår kväll fick jag en konstig smärta. Den satt som en blöja(vet inte hur jag ska besk-
riva de bättre). Sedan strammade smärtan ner i låren och upp i ryggen. Och de var
ett jävla tryck neråt, trodde seriöst nästan att jag skulle skita ner mig vissa stunder,
men de gjorde jag ju inte. Fick lite ångest, Skrutten kunde ju inte komma 1 April!
Då kommer stackarn få höra hela sitt liv vilket Aprilskämt h*n är, och de vill jag inte.
Dock försvann ju smärtan under natten och de blev ingen bebis för oss.

Nu kommer nog M hem från jobbet snart. Iaf hoppas jag det. Igår kom han instaplande
1½ timma efter han slutat med 2 pappkassar fyllda med Powerade sportdryck. Så nu
ser vårat kylskåp ut som något kylskåp som finns på gym eller på lan.
Dock var ju dryckerna goda, men jag ser inte ritkigt hur vi ska kunna få i oss alla. Jag
gissar att M har någon plan för att dom ska glida ner under helgen.

Sedan måste jag berätta något som faktiskt gör mig glad. M har beställt nytt grafikkort
till mig, så nu kommer jag väl förhoppningsvis ha ett laggfritt Wow spelande. För de
suger redigt att sitta med 12fps i hela Outlands. (Och nej, spelar man inte Wow så är
de inte konstigt om man inte förstår.) Så nu ska jag forsätta att levla upp min sletna
paladin och tycka synd om mitt nuvarande dåliga grafikkort som inte håller måttet.

Kommentarer
Postat av: tedd

anna anna :D så roligt att det är nära nu! det är nu man börjar fatta typ att du faktiskt ska ha en bebis! eller ja, om du förstår :D

angående wow, jag har spelat SJUKT mkt på sista tiden, känns som att jag levt i wow dom senaste veckorna. hoppas det nya grafikkortet blir bra, lät inte speciellt kul :D

*hugz*

2008-04-02 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0