Tråkigt mellan-inlägg.

Datum:2007-10-23 Tid:11:31:43
Jag har gått 102 dagar av 280. Nu är det 'bara' 178 dagar kvar till förlossning.

Jag saknar Hanna något så fruktansvärt.
Det var skönt att få träffa henne igår, men det känns inte som om det var nog.
Jag måste få träffa henne mera.
Jag fick träffa Em igår med, men det kändes inte heller som om det var nog.

M är på jobbet och jag ligger ensam hemma och är sjuk.
Saga fastnade i en flyttlåda och låg och mjauade på mig till jag fann henne i havet
av flyttlådor i vardagsrummet.

Detta är ett sådant här tråkigt mellan-inlägg, alltså ett inlägg som dyker upp i mellan
de som är lite mer seriösa. Även fast dem andra kanske inte verkar seriösare. Punkt.

Kommentarer
Postat av: josefin

haha min blogg består endast av sådanna inlägg, tråkiga mellaninlägg ;) Jovisst kan ja berätta, fast vill inte prata om det så öppet, du kan ju adda mig på msn om du har lust så kan jag berätta där (: [email protected]

2007-10-23 @ 14:33:57
URL: http://wigren89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0