Jordgubbar.

Datum:2007-10-11 Tid:22:39:31
Jag & Markus åkte för att handla nu på kvällen
Och när vi kom in blev jag alldeles förtjust. För där, i frukhyllan låg det ett paket med
färska jordgubbar. Dock inte från Sverige, utan från Holland. Men oj, fortfarande
nästna lika goda som svenska. Och jag som inte fått några ritkiga chanser att trycka
i mig några jordgubbar i år blev riktigt glad när Markus köpte paketet med jordgubbar
till mig. Så nu sitter jag här i en husvagns jumper och äter jordgubbar och är glad.
Och är jag glad, är säkert bebisen glad.

Förövrigt hade 128st besökt min blogg idag. Blev riktigt förvånad.

Kommentarer
Postat av: KimJ

vad kul med lite besökare :D Kolla bilderna från Länsmuseet jag var på idag! Kram KimJ

2007-10-11 @ 22:56:24
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0