8 Oktober.

Datum:2007-10-08 Tid:17:25:34
Nu har jag äntligen gjort det, skaffat en ny blogg.
Så nu vågar jag äntligen sitta och skriva skit varje dag igen.
Men när jag väl skaffat en ny blogg och skulle skriva kom jag på att jag egentligen inte har
något att skriva om.

Jag är gravid, kanske var intressant för över 3 månader, då vi fick reda på det.
Men nu sitter jag här och ser mellanstadie fet ut och känner fortfarande inga sparkar.
De är 5 månader kvar, så de är inte så mycket att rappotera om det nu.

Jag ska flytta ut ur min 1a. Men de vet de flesta redan.
Jag & Markus flyttar in i has 2a nu i veckorna. Bredbandet och kabel tv kommer nästa
vecka till 2an. Sen ska vi köpa en diskmaskin också. Intressant? Nej.

Just nu sitter jag med rejäla kramper i mitt bäckängben, surar och ser på
"Married with children", en tv-serie jag gillar i perioder. Men som jag oftast mest
ser på när den dyker upp mitt i natten, eller på eftermiddagen, när du inte har några
andra alternativ.
Jag kokar pasta, och ska jag någon röd burksås med basilika smak.
Smakar säkert skit, som dem alltid brukar göra. Men om jag äter upp denna burken
med kemikalisk sås, så är det en burk mindre att släpa över till 2an.
Så jag ska forsätta sura och låta ännu en måndags eftermiddag & kväll passera.

image1

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ah grattis så kul:)
Hur långt gången är du?& Hur gammal är du? :)
Ta hand om er:)

2007-10-10 @ 12:43:14
URL: http://wigren89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0