18 Oktober.

Datum:2007-10-18 Tid:13:42:32
Andra natten i Markus 2a var väl sådär. Som vanligt kan jag inte sova på ställen
jag inte känner mig trygg i. Jag är inte rädd här, men jag är fortafarande inte "hemma".
Så jag lov väl ungefär vaken till Markus skulle till jobebt vid 6 imorses.
Sen somnade jag när det började ljusna ute, och så sov jag ungefär till klockan 1.
Jag får nästan ångest av att sova så länge, men vad ska jag göra?

Nu är jag iaf vaken och dricker någon annanas saft. Kollar på Futurama samtidigt
som jag plockar upp alla mina filmer i hyllor. (Och jag måste sortera varenda dvd i bokastavs
ordning, annars kommer jag få panik sedan, jättewierd.)

Jag borde jag även äta något, men det vi köpte hit igår som jag skulle äta, får min nästan
att spy i munnen. Men det är väl bara försöka tugga i sig och skölja ner med saft.
Sen ska jag väl försöka våga på mig att duscha, men jag vet inte om jag vågar det här.
Haha, jag är en stor mes. Men snart, om ett tag har jag vant mig, och kommer nog trivas här.

Eftersom vi inte har kabel tv ännu, så har jag vädligt tråkigt på eftermiddagar och kvällar.
Mina serier jag brukar följa fortsätter sädas utan mig. Men jag får väl överleva.

image13

Kommentarer
Postat av: Stella

Hahahahahah!!! ÄLSKAR Futurama. Bästa serien ever. Bender=luv.

2007-10-20 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0