Snart är det julafton.

Datum:2007-12-22 Tid:14:08:45
Nu är det inte långt kvar till julafton. Inte för att jag dirket ser frame mot det.
Jag kommer inte ens få vara med M. Utan jag kommer att få bo ensam hemma
i lägenheten med Saga. Äta jullunch hos far & Eva, för att sedan komma hem
till en tom & kall lägenhet för att ligga livrädd i sängen och tro på spöken.

Igår gick jag in i vecka 24. Är nu i 6 månaden. Och idag är det 118 dagar kvar till
beräknad förlossning. Det närmar sig sakta men säkert.

Måste köpa några nya större tröjor jag kan ha på mig nu i jul, för jag är trött på
att gå runt och visa halva magen, som jag gör i alla mina tröjor.
Vet dock inte var jag ska ska handla dom. Borås har inte direkt några roliga butiker
med mammakläder. H&M har inte mycket av de, och de andra butikerna tycker
jag har mest tråkiga kläder.

Nu ska jag iaf åka iväg och träffa Mickis. Hon är i Borås för några timmar innan
hon kommer ta tåget härifrån igen. Så vet man inte när man får se henne igen.

Tråkgit inlägg. God Jul.

Kommentarer
Postat av: Charming man

gillar du julen?

2007-12-22 @ 14:15:18
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0