Ensam.

Datum:2007-12-23 Tid:22:01:54
Jag grät jättemycket idag när M åkte. Jag ville verkligen inte alls att han skulle
det. 2 dagar utan honom, är som en evighet för mig. Men visst, han vill träffa
sin mamma & resten av släkten över jul. Precis som jag ville träffa min pappa
och mina syskon på jul. Men ändå, det känns jättetomt. Det är 2a gången jag
ska sova själv i lägenheten, och det blir för 2 nätter. Sist gick inte 1 natt bra,
utan jag låg vaken hela tiden. Och hur ska de gå nu?
Jag kommer vara jättetrött imorgon hemma hos pappa när vi äter.

Jag vill verkligen att han ska komma hem, får en klump i halsen bara jag tänker
på att han inte är hemma. Jag är inte van att vara ifrån honom. Det är inte många
nätter & dagar vi spenderat ifrån varann, när vi inte jobbat eller gått i skolan.
Jag är väl självsik, men jag vill ha M för mig själv. Men jag förstår att han vill träffa
sin mamma, och att hans mamma vill träffa honom.

Nu ska jag dricka Cola, och se på ännu mer dåliga filmer, än vad jag redan gjort
idag. Jag har redan sett igenom hela Sjunde Himlen första säsongen, så det kan
jag inte göra nu. Utan jag letar väl fram den töntigaste tjejfilmnen jag kan hitta i
hyllan, så jag inte blir skrämd inatt. Så får jag se den, sjunga med i låtarna och
klappa bebisen lite. För nu kan man känna var bebis ligger, och röra den, jättemys.

God Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0