Bank problem.

Datum:2007-12-18 Tid:06:40:43
Börjar jag bli gammal nu när man grälar innan man ska sova om att jag inte
vill byta bank? Jag gillar min bank, jag vet inte varför, men jag har alltid gjort det.
Jag har haft den sedan jag var 13 år, aldrig haft något problem med dom.
Dom är trevliga på deras lillakontor. Jag har lärt mig hur deras hemsida fungerar.
Jag vet hur deras telefonbank fungerar. Och varje gång mitt kort gått sönder
är dom trevliga och skickar mitt ett nytt innom några dagar.

Men tydligen är jag trångtsynt som inte vill byta bank, till en bank jag inte gillar.
Som jag hört så mycket dåligt om. En bank jag inte tycker finns överallt som min.

Börjar jag bli gammal nu som bråkar med sambon om att inte vilja ha gemensam
bank?

Inatt vill jag nästan sova på soffan för jag blir så ledsen på honom.
Jag vill förfan inte byta bank, speciellt inte när han tvärnekar att kunna byta till mig.
Aldrig.

Kommentarer
Postat av: Lorena

God morgon hoppas du får en trevlig dag=)

2007-12-18 @ 07:00:35
URL: http://lorenasanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0