3 December.

Datum:2007-12-03 Tid:18:58:08
Det är alltid kul med kommentaren i bloggen, speciellt uppmuntrande.
Sedan är väl de lite skrattretande att folk kan skriva långa kommentaren och
tycka vädligt väldigt mycket, men sedan inte ens kan med att skriva ner sitt namn.

Vi käkade thaimat idag, jag & M. Jag sitter fortfarande och rapar nudlar,
men de var de värt de. Jag tryckte verkligen i mig allt, jag var bara tvungen.
Det smakade verkligen hur gott som helst. Vi måste käka på Thai Phat snart igen.

Vi passade även på att svänga in på glitter och köpa ny örhängen tills oss båda.
Och jag köpte äntligen en ny piercing till näsan, så nu slipper jag gå omrking
i den här jävla läkestaven. Jag ska sätta i den senare, så får jag väl se hur det blir.

Inatt har jag sovit jättedåligt. Vi såg en skräckfilm och jag kunde verkligen inte somna.
M somnade såklart som en stock, medan jag fick ligga uppe och se på 2 and a half men
och läsa hänt bild. Jag var så fruktansvärt kissenödig med, för liten sprakade i urinblåsan,
men jag vågade inte gå på toa. Haha, jag höll mig verkligen i timmar.

Nu ska jag dricka cola, spela lite wow för att sedan antagligen se en film.
De är så mysigt att ligga och se på tv innan man sover, för man känner tydligt hur
bebis rör sig, och sparkar. Nu kan ju även M känns sparkana. Det är mer verkligt nu,
till våren ska vi ha barn.

Nu är de bara 3 dagar kvar till jag & Em ska på Kent. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hehe, det där med kissenödigheten blir bara värre och värre. Snart kan du inte resa dig från toa innan du måste dit igen. ;-)

2007-12-04 @ 10:10:33
URL: http://wessand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0