Lite helg.

Datum:2010-11-27 Tid:16:16:17
Jag tycker de är kul att jag och M kommer bättre överens nu när vi båda är peppade
och glada över flytten. De har inte varit ofta, eller överhuvutaget som vi hörts av så
mycket på telefon för att prata som nu. Inte för att han träffar Ellicka så mycket som
jag önskar, men jag orkar inte klaga längre. Förhoppningsvis blir de bättre när vi
flyttat. Att han vill träffa henne mer och ha tid. Men kul iaf att höra av honom mer
och höra att han faktiskt är glad för första gången på ja, evigehter. Sedan att han
retar gallfebern på mig och jag gärna vill strypa honom många gånger, är ju en helt
annan vers.

Jag håller på att tappa en tå nagel. Jag låg i soffan häromdagen och skulle flytta
benet, så kände jag bara smärta. Smärta så inte i helvete. Så hade tån gått av.
Inte helt, utan hänger kvar lite i often. Har fått höra från J att jag ska dra av den,
så blir de bättre. Istället för att gå och slå i den enner vidröra den hela tiden. Så
sitter den på min högefot och fladdarar som en flagga i en sommarbris och svider
som bara fan. Jag får se om jag finner modet. Att dra av skiten och vara nagellös!

Sofia, jättekul att höra av dig! Har du inte en mail, fb eller dylikt? Har ju inte snackat
med dig på evigheter!

Nu ska jag laga korvstroganoff medans Ellicka står i vardagsrummet och ser på
Grease, skrikandes "Danny och Sandy mamma, Danny och Sandy!"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skrev min mailadress här ovanför nu! :)

2010-11-29 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0