Sommarkväll med Charmed.

Datum:2010-06-05 Tid:21:23:26
Ellicka var supergnällig nu ikväll. Hon var nog trött stackarn. Håll igång hela dagen,
och så med denna värmden. Den förfäliga värmen jag inte gillar, morgonen och
kvällarna går an, men på dagen... inte bra!
Hur som, Ellicka somnade efter hon fått vällig. Hon la sig i sängen, ville se alla
möjliga filmer. Men varje gång dom sattes på blev hon jättearg och vägrade att
titta på dem. Sedan till slut nöjde hos sig med första säsongen av Scooby Doo.
Och 2 sekunder senare måste hon somnat som en stock. Jag och R stod och prata
en liten stund, och när vi tittade in så låg hon som en stenad säl och snarka i sän-
gen. Hon är så söt. Ìofs, alla barn är väl söta när dom sover. Men som mamma till
E måste jag ju såklart tycka hon är sötast av dom alla!

Denna lördagen har redan nästan helt passerat. Helt otroligt. Något annat som
intalade mig idag när jag satt i soffan och blickade framåt var att de är den 5 Juni
idag. Därmed är det exakt 2 månader kvar tills jag fyller 21. Jag är inte nöjd, jag vill
inte bli äldre. Såklart är jag fortfarande ung, men sedan jag fyllde 17 har varje år
gått så snabbt att jag inte ens fått chansen att känna mig så gammal som jag är,
innan de är dags att byta siffra igen.

Nu väntar jag på att R ska komma tillbaka från affären. Sedan blir det Charmed för
hela slanten, vare sig han vill det eller ej.. Det är jag som visar vart skåpet ska stå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0