25 Mars.

Datum:2009-03-25 Tid:10:34:59
Man blir gladare och gladare varje morgon man går upp. De är ju verkligen vårsol ute!
Tråkigt nog håller inte värmen rikigt i sig på dagarna. De är "jättevarmt" och skönt om
man är ute när solen precis står på, men när man går ut när solen är påväg ner, som
jag och Ellicka var igår var de inte varmt, bara vackert.

Idag har vi inga planer faktiskt. Ska väl dammsuag och moppa, något som verkligen
behövs här hemma. En dusch behöver jag med. Sedan kanske vi kan ta oss ut och
göra något mys.

Igår vart Ellicka jätteledsen stundviss, antagligen den nya tandens fel. Men hon gör de
verkligen inte lättare för sig. För om hon är vrålhungirg så vill hon inte äta för att de gör
ont. Men då skriker hon för att hon har ont och är hungirig, och då blir hon så panikle-
dsen och böja dunka huvudet i matstolen. Så då skriker hon gör för hon får ont i huv-
udet, tanden och hungern. Ibland börjar man ju fundera lite.

Annars har ungen börjat stå stadigare och stadigare. Nu behöver hon inte hålla i sig
jämt när hon står. Utan står själv och vinkar lite. Så snart kanske hon börjar gå.
I Söndags när jag var ute och käka på Thai Silk med Dagisgänget så var M hemma
med Ellicka. Såklart ringer han och berättar då att Ellicka står alldeles själv, och hon
gör de flera gånger. Kändes jättetypsikt att just när jag kommer ut ska Ellicka börja
göra saker. Och min snälla vänner var duktiga på kommentera min reaktion när jag
lätt fick tårar i ögonen(av lycka). Så satt dom alla och småfnittra runt bordet.

På tal om Söndagens möte på Thai Silk var de väldigt mysigt. Är alltid trevligt att träffa
gamla Dagisgänget. Alltså Paaso, Hanna, Fia & Linn. Han vi hållt ihop sedan dagis
så lär vi inte skiljas åt snart.

Nu ska jag se på tv, eftersom de inte går att spela Wow. Maintenance. Typsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0