25 Juli.

Datum:2009-07-25 Tid:15:18:12
Här sitter jag och lyssnar på musik. Just nu spelas Miss Li - I heard of a girl ganska högt.
Pellan dansar och slår på saker i hallen.  Jag är väldigt kissenödigt efter allt te't jag har
druckigt, borde ta tag i den, men jag är laaat. Ja, jag är lat.

Igår kom Murlis förbi hit igen. Eller, jag och Ellie var och handlade lite välling på Maxi och
gick sedan hem till Mallas farmor som bodde i närheten och mötte Malla där. Sedan följ-
de Malla med hem och snacka lite skit och kollade på dansk-klipp och åt lite blä-muffins!

Malla lyckades naturligtvis skrämma upp mig genom att berätta om hennes moster som
bodde i ett hus i närheten av mig, på mitt område förut. I en lägenheten som är precis
som min. Men de spökade där, så hon flytta ganska snabbt. Så jag hade väl sådär små
panik över att sova igår. Vågade inte stänga av tvn förens de började ljusna ute. Jag ring-
de Malla i panik, och hon svara inte. Då blev jag ännu mer skrajj, men som tur ringde hon
upp senare. Och jag som inte hade några pengar kvar på mobilen kunde inte smsa eller
ringa någon när jag låg och väntade på spökerna i min säng. Scary!

Snart ska jag och Ellie gå ut och gå lite. Var fint väder imorses men nu är de vädligt tråk.
De regnar ju inte, men är väldigt grått och man ser i träd och parasoll att de blåser. Ser
kallt och kiligt ut. Men ut måste man, luft är bra har jag hört.

Hitta typ 5 kort från min kamera från Arvika. Eller rättare sagt, till Arvika. Jag var väldigt
kass och hade faktiskt inte ens framme min kamera på festivalen. Tråkigt Anna.

Efter illamående kommer välmående. Yay!

Grattis syrran Johanna som fyllde 24 år igår också! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0