5 Januari.

Datum:2008-01-05 Tid:22:17:39
Mobilen ringde och väckte mig. Far var på andra sidan och sa att idag var de kalas
för Eva, fars sambo som fyllde år igår. Dom hade nog glömt bort att berätta det för
mig, för alla andra visste om de, de var bara jag som inte visste det.
Men jag somnade om och vaknade igen vid 5 i eftermiddag, och lyckades släpa ur
mig ur sängen en kvart senare för att stressa på mig kläder och hinna med skjutsen.

Men jag fick iaf vädligt god mat. Potais, någon gryta och mängder med broccoli.
Och eftersom vi för engångs skull lyckas skrapa med oss hela barnaskaran, så blev
det dubbel efterrätt. Så både Päroncharlotte och Tårta ala Olga.

Sen inspekterade folk magen. Och klämde lite här och där. På ryggen och på rumpan.
Kollade in min profil. Om man ser magen bakifrån och i vilken höjd magen är i.
Och alla har kommit fram till samma sak, jag & M väntar en flicka. Det är tydligen en
liten tös som ligger där inne och sparkar mig i blåsan och har rumpan i magsäcken.
Jag är dock inte så säker på de, tror fortfarande att det är en liten pojk.
Iofs har jag blivit lite kluven, jag tror pojk, och alla andra tror tjej. Sedan gjorde jag något
oseriöst test på internet, och då var de 63% chans att de var en flicka. Men på den
kiniseskafruktbarhetskalendern så tror dom det är en pojk.

M & M's kompis är fortfarande här och spelar wow för fullt. Själv tar jag en paus från
det ikväll. Ska nog sätta mig och se lite Gilmore girls, eller spela lite Sims2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0