Lördagkväll.

Datum:2008-12-06 Tid:20:48:10

Vi fick oss ett trevligt kvällsbesök av Fia & Hanna. Drack lite te, Ellicka charmade dom och
tjöta skit. Skönt att få lite annat att tänka på. Höra vad som händer i deras liv och har någon
att snacka med förutom Ellicka. Nu har dom gått så nu är de bara Ellie och jag kvar. Hon
ska snart sova, då blir det ensamt.

Lagar mat just nu. Jag måste äta, har skötit ätandet fruktansvärt dålgit den senaste
veckan. Nu när allt är så rörigt och jobbigt har jag ingen matlust. Går konstant med en
klump i halsen. Nästan varje gång jag äter säger de stopp redan efter några tuggor. De
känns inte som de kommer vara annorlunda nu ikväll. Mår riktigt skit och allt är bara piss
och är äcklad som aldrig förr. Att så mycket tankar och funderar kan ändras på 1 minut.
Att livet kan rasa samman och antagligen aldrig bli som de varit på så kort tid är hemskt.
Jag är väl löjlig, men jag orkar inte mera. Vissa kommer aldrig kunna bli detsamma i
mina ögon, och de känns verkligen som piskrapp mot ryggen.

Från och med nu kommer de bara vara Ellie och jag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är stark Anna, du fixar vad som helst! Tänk bara på dig och din Ellicka nu och vad som är bäst för er! Hoppas du får tag i Benny GE och får dig en lägenhet lika billig som min! Kram

2008-12-06 @ 23:49:29
URL: http://johannamatilda.blogspot.com
Postat av: Ika

Men.. Vad har hänt?

2008-12-07 @ 00:37:51
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, vad är det som har hänt? :( Hoppas att allting löser sig för er iaf!

2008-12-07 @ 00:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0