22 Oktober.

Datum:2007-10-22 Tid:15:17:17
Gick upp halv 7 för att duscha, försöka trycka i mig något att äta. Platta hår och
allt annat som tar långt tid som man inte vill göra på morgonen.
Och att jag har feber, rejäl förkylnin & svullen hals gjorde inte driekt att allt gick fortare.
Jag hade allt planderat, jag skulle hinna till skolan som började 9, som ja & min lärare
sagt per telefon i fredags. Så vid 5 i 8 fick jag ett sms från min lärare att vi ska träffas 10
över 8 utanför skolan för att åka någonstans på ett studiebesök.
Och jag har varken pengar på telefonen, eller tiden att hinna till Sjöbo på en kvart,
så jag sket i det. Vid 20 över 8 ringde min lärare och undrade vart jag höll hus, och jag sa
som de var, att hon get mig fel tid i fredags, så att jag inte kunde komma. Hon lät sur.

Hanna & Teddina kom förbi hit under deras lunchrast. Vi kollade på 70s show
och åt riskakor. Jag & Hanna drack te. Jag har saknar att träffat vänner. Nu får det
inte gå så långt ifrån att vi träffas igen. Nästa vecka är de lov, och då ska jag allt tvinga
hit dem, elelr iaf tvinga med dem på något.

Ikväll ska vi hätma lite mer skit från min lägehet. Återstående porslin, kläder, maten som
står i skafferiet. Min tv förhoppningsvis, så jag kan få börja vara lat och se på tv från sängen igen.
Sen senare på kvällen ska Emelie komma förbi en stund. För hon ska ge något till M.
Det ska bli kul, var längesedan jag såg henne.
Det är ganska drygt bara att jag inte ritkgit kan njuta när jag träffer mina vänner nu,
eftersom jag mest ligger och koncentrerar mig på altl som måste göras innan 1 nov,
och att jag har ont här och där.
Men nu ska jag värma mig en kopp med te och fortsätte se på Förhäxad.


1-2. En vädligt glad Hanna och en pizza ätande Teddina från 18 Juli.
3. Emelie sitter och väntar i Örebro på tåget som skulle ta oss sista biten till Peace&Love.

Kommentarer
Postat av: todd

Aaaw, vad dåliga vi är. Eller vad dålig _jag_ är. Nu är man tillbaka i skolan och inte träffades vi en enda gång under lovet ;(

2007-11-05 @ 13:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0