Kamera & Katt.

Datum:2008-02-06 Tid:20:08:09
Efter vädligt dålig sömn så tvingades jag gå upp. Drömt massa idiotsaker
inatt, om personer man inte vill träffa på. Speciellt inte i drömmen, när du
inte kan styra mötet överhuvudtaget. Du mest tar emot skiten, och sedan
vaknar du med ångest och undrar varför han eller hon har gjort som dom har.

Blev dusch, och promenad till stan med M. Köpte godis för ett presenkort
jag fått någongång av farmor. Så nu har vi våran pastskål fylld med allt
möjligt godis. Klubbor, chocklad, surt & sött.
Men maten är ju viktigast, enligt M. Så jag måste tvinga i mig köttffärsås
och pasta innan jag får äta upp godiset.

Och idag har vi även gjort det. Äntligen har vi köpt en digitalkamera!
Kanske inte såbra, men ändå duglig till att ta lite kort här och där.
Så senare ikväll kanske jag äntligen kan upptadera en bild på magen.

Har även varit hemma hos far en tripp och träffat Saga. Hon verkar ha de bra
hos pappa. Får ost & skinka. Leka med feta Rudolf. Leka med pappa, som hon
är livrädd för ibland. Men huset är stort med, så hon har mycket att springa på.
Sedan är det massa rum som hon kan krypa omkring i. Lägga sig under
madrasser och stolar. Krypa upp i fönster. Jag tror hon har de bra det.
Måste reda ut hur vi ska göra med henne. Hont rivs ju inte hemma hos oss.
Och M vill ju inte ha henne, men jag vill. Pappa kan ju tänka sig att ha henne,
för han tycker hon är så rolig? Kanske syrran kan ta henne när dom flyttar
till hus. Det märker vi. Jag vill iaf inte bara ge bort henne, jag vill helst ha henne
hos mig. Men hon vill nog inte det.

Kommentarer
Postat av: Helle

Tråkigt att inte kunna ha sin katt hemma :( Jag skulle inte klara mig utan min älskling! Bra blogg :)

2008-02-10 @ 20:42:09
URL: http://hellebulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0