Förmiddag.

Datum:2008-02-17 Tid:11:18:27
Vaknade vid 10 och kunde absolut inte somna om. Lika bra att gå upp och käka
frukost. Åt medans jag kollade på 'Pretty in Pink'. Filmen rullar fortfarande i
bakrunden, men tänkte pausa den och ta en dusch innan jag fortsätter att se den.
M sover fortfarande, men vill att han ska gå upp så jag slipper vara vaken ensam.
Men han är fortarande trött sedan igår då han var ute, så jag låter väl honom
dra sig ett tag till.

Igår var jag hemma hos Sebastian och åt middag och kollade på Melodifestivalen.
Paaso, Hanna, Aiina, Bim & Andrea var även där. Mycket trevligt.
Första gången jag är ute på en kväll på evigehter. Sitter mest hemma nu förtiden,
men jag okrar inte så mycket mer heller. Jag somnade även direkt igår när jag
kom hem vid 11, och vaknade igen när M kom hem.

Idag blir det nog te, tvätt och betapet. Försökta fåtag på min far så jag kan bestämma
en dag vi kan åka till Ikea och införskaffa spjälsängen och 2 kökstolar.

Jag tror nog att jag kommer få rejält med bristningar på magen nu. Jag har dock
inte fått några ännu, men nu orkar inte magen vigas mer. Bebisen har blivit så
stor att han/hon ligger så magen putar ut rejält. Så jag är konstant öm och det
känns som om magen ska spricka. Vill verkligen att den lilla ska komma ut nu.


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Då kanske du hittar lite tips i listan som jag försöker knåpa ihop : ) Du får kika in igen senare kanske kommer till något av andra som fött de har ju erfarenheten av vad man saknar och behöver på bb. Har du kanske nått tips själv som jag missat på min lista?

2008-02-17 @ 17:46:28
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0