31+4.

Datum:2008-02-19 Tid:18:55:22
Hos BM gick allt bra. Mitt SF-mått låg på 31cm. Bebisens hjärta på 138.
Vi pratade lite om ammning, bilbarnstolar, M och om förlossningen.
Vi bokade även in 2 nya tider. Så från och med nu ska jag gå varannan vecka
fram tills skrutten vill komma ut. Så fredags förmiddagar klockan 11 är klar.

Sedan ska vi även ha yttligare ett ROS-möte den 10 Mars, på M's födelsedag.
Så vi får träffa tanten från BVC innan. Prata lite om hur jag mår psykiskt och
hur M tycker att jag verkar må psyksikt.
Jag tror att de kommer må bra. Jag mår bättre nu än vad jag gjort på evigehter.
Det är helt otroligt hur en person kan ändra ett liv så som M har ändrat mitt.
I detta fallet bara åt de positiva. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan M idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0