1 februari.

Datum:2008-02-01 Tid:22:15:38
Jag står och försöker baka. Hittade ett kakrecept på en blogg som jag tänkte
försöka mig på. Men jag måste vänta så smöret blir "mjukt".
Irriterande, för jag vill verkligen baka nu. Får de klart så att man kan ta sig en
kaka och en kopp te. Sätta sig framför tv och se på Greys Anatomy och bara
njuta.

Har halvsovit till och från i 2 timmar på soffan nu. Får så fruktansvärt ont i mitt
bäckängben om jag ligger på samma sida för länge. Och magen kan jag ju
inte sova på. Och inte ryggen heller. Jättejobbigt.

Idha har bebisen varit ganska livligt iaf. Och de tycker jag är jättebra, för då
slipper jag sitta och oroa mig.
Jag är så fruktansvärt nyfiken nu på vem som ligger där inne. Kan knappt
hålla mig. M tog fram barnvagnen igår i vardagsrummet, så satt jag och
rullade lite på den. Kändes ganska dumt, men var ändå mysigt.

Nej, nu ska jag fortsätta baka.
image100
Receptet har jag hittat på ungamamma15.blogg.se. Bilden är stulen där med.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ingen bebis här än..men h*n lär nog titta ut när som helst :-) Är snöstorm här nu..så känns nästan självklart att förlossningen kommer komma igång nu..

2008-02-02 @ 15:22:51
URL: http://kyssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0