LSD & Wow.

Datum:2007-11-21 Tid:17:17:24
Jag sitter här och väntar på att få ett sms för M. Han är påväg hem från jobbet,
men tydligen var de kö ut från Gbg, så de lär ta ett tag. Jag vill ha mitt: "Du kan
börja med maten nu älskling"-sms. Då ska potatisen börja koka, fisken värmas
och såsen sjudas. Sedan ska de bli fiskgratäng av allt.
Ikväll kommer även M's mamma hit och sover. Hon brukar göra de 2 onsdagar
i månaden, så att hon slipper åka hela vägen hem till sig.

Igår fick jag träffa Hanna och Paaso. Äntligen var Paaso hemma från sin 2mån
resa till Spanien. Vi käkade på Tellus, för Paaso hade saknat sin kebab med
pommes frites i Spanien. Sedan köpte dom fina babykläder till bebis.
Funderar på takort på dom och läge upp, för dom var verklugen super söta.
Även M tyckte de, och vi har inte ritkgit samma smak på babykläder.
Sedan åkte vi hem till Hanna för att frossa godis och se på en hyrd film.
Dock bläddrade vi mest mellan den hyrda filmen och Ugly Betty. Tråkigt dock att
se Ugly Betty, för jag har inte sett de sedan de gick i våras på TV, så jag hade ju
missat en hel del.

De närmaste dagarna har jag gjort något jag egentligen har ångest över att jag
gör. Spelat wow, bara enmassa wow. Så fort jag får en "ledig" stund spelar jag
wow. Jag avskyr att jag har fastnat i skiten igen, för de tar ett tag innan jag tröttnar
på det. Och nu efter patchen 2.3(ni som inte spelar wow behöver inte fatta), så
har de blirivt super lätt att levla, så de går jättefort nu. Haha, vilken nörd jag är.

idag är de "bara" 148 dagar kvar till BF datumet. Jag går i i vecka 20 på fredag.
Och idag är de bara 15 dagar kvar tills jag och Emlie ska på Kent!!
Jag längtar så sjuk mycket. Jag har hört att deras spelningar på denna turnén har



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0