Jul?

Datum:2007-11-15 Tid:11:53:15
Nu får jag små ångest, det närmar sig julen. En högtid jag faktiskt inte direkt
brukar tycka om. Mest stress hit och dit. Men i år kanske det inte är samma
som annars, nu har jag ju M. Dock vet jag inte ritkigt hur  vi ska fira jul. Jag vill
ju gärna träffa far & Eva och mina syskon som jag alltid gör på julafton. Och M
vill träffa sin släkt på julafton som han alltid gör. Så antagligen kommer vi inte
se varann mer än på morgonen och inte träffas förens julafton är över.
I år har vi ännu inte en bebis som ska folja med, så båda får ju göra lite som
dom vill. Nästa år får vi ju kompromissa mer eller mindre.

Sitter och äter kinapuffar nu och lyssnar på musik som gick på ZTV förra året
kring jul. Och då får man lite julkänslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0