26 November.

Datum:2007-11-26 Tid:15:55:53
Dryg helg. Mycket illamående, mycket wowande. Vi släppade iaf ut oss i lördags.
Vi gick hem till Mattias, för att träffa (såklart) Mattias & M's jobbarkompis Matte.
Dom drack öl, och jag vatten. Trevlig tjötkväll som sedan ledde till en tripp till
1rok och sedan hemgång. M mådde inte bra efter sina öl.

Idag fick jag reda på att en vän, jag umgåtts väldigt mycket med förut blivit
påkörd av ett tåg. Dock måste han haft änglavakt, eftersom han överlevde.
Han skadade bara benen, och överkroppen är bra.
Han minns ingeting vad som hände, och när. Utan han vaknade bara upp på
sjukhuset.

Idag blir de nog mest wow och Gilmore Girls. Mår illa idag. Hoppas verkligen
inte mitt kraftiga illamående är tillbaka för att stanna, för det kommer jag inte palla.
Nu blir det iaf mat och Gilmore Girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0