2 högtider på 1 dag.

Datum:2007-11-11 Tid:12:15:04
Idag är det både Farsdag och Mårtensafton. Jag ska väl inte fira direkt.
Ska på middag hemam hos far och hans sambo. Så kommer farmor & farfar
dit, även faster och hennes yngsta på 11 år.
Jag tror det blir gås, men är inte 100, det märker jag. Trevligt att träffa farmor &
farfar i alla fall. Jag har inte träffat dem sedan farmor fyllde 80, och det var den
24 Juli. Och dom vet ju om att jag är gravid, så vi får väl se om det blir några
kommenterer idag.


Igår träffade jag Hanna, Fia & Corren.
Först var de bara jag & systrarna Nilsson. Vi käkade på Knalleköket.
Sen möte Corren upp oss på H&M. Jag köpte mitt första par mammabyxor,
något som jag verkligen börjar behöva. Dock tyckte jag att jag fick en korumpa
i byxorna, men vafan, jag kan inte ha mina jeans jag har nu. Bebisen kan väl
knappt få plats där inne i livmodern, när mina jeans trycker på.

Nu väntar jag på att M ska komma ur duschen så jag fort kan hoppa in.
Sen förhoppningsvis blir det val inte mer än att slapp framför tvn i sovrummet
och se på Two and a half men. Pappa kommer och hämtar mig vid 3.

Förresten börjar man känna lite att de faktiskt är någon i mig. Det ligger någon
där inne och petar på mig. Dock inga sparkar än, som är synd, för M kan ju inte
känna när den lila krabaten petar. Men förhoppningsvis dröjer de inte länge förens
den sparkar till rejält i urinblåsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0