14 November.

Datum:2007-11-14 Tid:12:56:04
Jag gillar inte att vara sjuk. Att fp kramp i ryggen om du ligger på ett speciellt sätt
för länge. Så gör de ont när man ska vända på sig. Och när man äntligen tror att
man hittat den perfekta ställningen att sova i, så börjar de krampa direkt.
Jag vill bara vara frisk och kunna sova och äta normalt. Att ta en dusch tog evigheter.
De var drygt att stå där inne, och jag trodde jag skulle dö av kyla när jag väl kom ur
duschen.

Ikväll blir det tacos för oss, något jag längtat efter länge. Något som jag velat äta
hela tiden sedan jag blev gravid. Något jag kan ligga och tänka på när jag ska sova.

Nu är jag säker på att de är bebisen som rör sig i mig. Synd nog så är den fortfarande
inte stark nog för att sparka till rejält, men man känner ibland, under ett tag hur någon
petar på mig. Dock känner inte M ännu det, även fast han trycker handen mot.
Jag längtar tills jag får känna lite mer rejäla sparkar, tills man faktiskt kan känna på
riktigt att de liggen en liten skit där inne. Och det vore nog roligare för M om han faktiskt
fick känna sin lilla också.

På fredag går jag in i vecka 19, och då är det bara en vecka kvar tills jag går in i vecka 20.
Och när jag är i vecka 20 är de ju vara 20 veckor kvar. Haha, man får se de positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0