Lunarstorm är dött!

Datum:2010-06-09 Tid:13:03:34
Så såg jag en länk på Fb som säger att Lunarstorm stänger igen. Lunarstorm. Det
som var något så stor från jag var 12-16 år. Jag vet att jag använde det under den
tiden, men har egentligen glömt bort det helt. Inte för jag såg den där länken i
morses så kom jag att tänka på Lunarstorm igen. Så jag loggade inte på mitt konto
och kollade igenom lite. Jag hittade lite bilder från när jag och Caroliungdomsgård
vad i Köpenhamn 2004.

Viktor, Linn, Paaso, Hanna, Jacob(?), Sebastian & Jag på Tivoli.

På någon tågstation påväg ner. Träffa en kille som hete Claus på tåget, han gav
mig en påse med körsbärstobak och lärde mig rulla cigg. Undrar vart han är idag?

Folk på McDonalds. Jag ser trash ut.

Agnes & Jag på tågstationen.

Hanna, Linn & en halvliggandes jag. Jag har blivit rejält åksjuk.

Agnes i kö.

Aiina & Agnes sover på vandrarhemmet.

Ett gäng trötta gårdare, sista dagen påväg hem. Och naturligtvis har jag på mig ett
förkläde. Det vart en udda fas, men jag älskar fortfarande förkläden!


Jag kollade även över min gamla blogg på Lunarstorm, och hittade även detta. En bit
saxat från ett inlägg skrivet den 23 April 2006, där jag reflekterar över min barndom:
"Jag, Andres & Christoffer lekte lastbilschuffören i öknen, på dagis. Jag var det snygga
bruden(som man alltid ser i sådana knepiga amerikanska filmer), hon som alltid skrek
högt, smekte håret och pussade alla karlakarlar. Anders räddade mig, den snygga bruttan
från skorpionerna i öknen. Alla skorpinoner som anföll lastibilen som satt fats i sanden.
Anders var min riddare, han fick en puss. Chrisoffer räddade mig från alla andra dumma
lastbilschufförer som ville sno mig. Även Chrisoffer blev en hjälte, och fick en puss. Sen 
kom Anders & Chrisoffers föräldrar, så det gick hem. Åter igen var jag det sista barnet på 
dagis."

Jag har en massa blogginlägg att läsa igenom på Lunarstorm nu, innan dom tar bort
sajten helt om 59 dagar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi. Söt-Anna! :D

Det är så jag minns dig, första gången vi träffades med ditt långa blonda hår, randiga strumpbyxor, converse och stjärnor under ogonen! Det var minsann tider det! <3

2010-06-09 @ 14:51:38
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Anki

Men VA?! hur kommer du in?

Jag hittar inte ens vart man loggar in

2010-06-09 @ 16:17:12
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0