27 Maj.

Datum:2009-05-27 Tid:20:58:39
Lugn dag. Iaf innomhus.  För utanför våra väggar och fönster har de blåst på bra. Både
igår, under natten och idag. Inget vidare roligt att gå ut med Ellie då. Satt och fundera på
om man kanske skulle gå ut och gunga lite, men just när jag tänkte tanken blåste de till
rejält så de riktigt rassla i huset och balkongväggarna dunka. 1 sekund senare såg jag
hur små små små regndroppar föll ner. Irriterande.

Ellie verkar ha feber, men ändå inte. Hon är pigg, går, leker, äter. Men blir skitgnäll för
ingenting, och så är hon lite varmare än vanligt. Hon fick ju en hörntand i förra veckan,
men jag vet inte riktigt om den lilla jävlen ännu riktigt slagit sig fri från tandköttet, så de
kan ju vara den som spökar.

Idag kollade jag klart på One tree hill boxen(säsong 4) som jag fick av M förra veckan.
Så nu har jag inget att göra. För hör och häppna, jag har börjat tröttna på Wow! Trod-
de inte de var möjligt, eftersom jag inte gjort de på 1½ år, men ja, nu är stunden kom-
men och jag besöker inte Azeroth så mycket mer. Iaf inte under de senaste dagarna.
Mycket mycket bra, men ändå tråkigt. Jag tycker ju de är mysigt att lala omkring och
bara va. Skönt att slappna av med, men nu blir jag mest irriterad. Spelat i 15 minuter
och de kryper i kroppen på mig, har kört fast. Får väl börja levla en ny gubbe, igen.

Fint är de iaf. Solnedgång på Isle of quel'danas.

Annars i veckan har jag inte sådär jättemycket planer. Men planer har jag.
På fredag är de samtalsdamen på förmiddagen. Direkt efter de ska Malla möta uppe mig
och vi ska hem och hämta Ellicka och sedan ner till stan för träffa våran gamla gemensam-
ma klaskamrat från högstadiet, Jimmy. Jag har inte träffat Malla på evigheter, och Malla har
inte träffat Ellicka sedan hon var 3 veckor(mitt fel). Och Jimmy har jag inte träffat sedan
våren 2007, och han har alltså aldrig träffat Ellicka. Dålig stil av mig.
Sedan på kvällen så ska Ellie vara med sin pappa medan jag ska iväg och synda. Ska ta de
lungt hemma hos Stella & Mikko med Teddina & troligvis Malla. Dricka lite öl och ha de gött.



Försökte ge Ellicka fin kvällsmat, men de uppskattades inte..


Kommentarer
Postat av: Tovan tycker

Jag älskar mitt lilla gullhjärta och hennes underbara mamma!

2009-05-30 @ 14:22:47
URL: http://tovan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0