Fredagen den 13.

Datum:2009-03-13 Tid:21:22:07

Denna fredagen har varit en sådan där lååååång och jätteirriterande dag, jag har känt mig
jätteoff och ensam hela dagen.

Dagen började inte heller så bra med att man hörde en smäll, Ellicka lyckades ramla ur
sängen för 2 gången! Som tur gick detta fallet bättre än första, inget blod och sluta skrika
nästan på en gång.

Sedan var M iväg hela dagen, kändes de som, men sin pappa. Så jag och Ellie gjorde väl
de vanliga, lekte lite, åt lite, sov lite och sådant man gör en vanlig dag. Sedan när M kom
hem så käka Ellie en ostmacka och sedan åt vi alla mat.
Dom 2 timmarna M var hemma gick jättesnabbt och jag bestämde för att åka hem till far
en stund med Ellie, för M skulle ändå iväg ut senare.

Hemma hos far lagade Erik mat. Gott gott, synd att jag inte var speciellt hungirg. Ellie satt
och peka på lampan hela tiden och ville inte käka. Bara, som vanligt, slog bort maten.
Katten var mer intressant än maten, såfort Saga sprang förbi så vred hon huvudet skit-
snabbt och vägra sluta titta på henne.

Nu är iaf jag och Ellicka hemma, har varit de ett bra tag iofs. Väntar på att Ellicka ska som.
na så jag kan få gå och sova och få ett slut på denna jätte tråkiga, långa & hemska dag.


Kommentarer
Postat av: amanda!

hej :) ja läste din blogg lite grann, intressant tycker jag och bra skriven! men jag hittade ingenstans hur gammal du är, hur gammal är du? :)

2009-03-15 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0