Förmiddag.

Datum:2009-03-12 Tid:10:33:48
För det första vill jag skriva GRATTIS till Josefin's dotter Julia som fyller 1 idag.
Grattis Julia!
Kan inte förstå att hon redan är ett och att Ellie fyller ett snart med. De var ju igår vi satt
och snacka och var så trötta på våra magar och var helt ovetande om vad de var för en
liten persons om låg där inne och sparka på oss. Tiden går för fort!

Idag ska vi till Soc och reda ut lite hur saker blir nu när jag och M flyttar isär, är lite ner-
vös, men borde inte bara det. Våran Socsekreterare vi har nu är lite virrig med ändå
bra. Ganska lugn och förösker ändå.
Undrar om Soc på något sätt kanske kan hjälpa mig & Ellicka att hitta en lägenhet, för
att för mig verkar ju de totalt jävla omöjligt! Är så jävla ledsen på något sätt, försöker
stenhårt med får ingeting. Inte ens blir erbjudenen en liten skruttlägenhet någonstans.

Igår innan vi skulle sova. Så skulle jag bara dricka en kopp te M hade varit snäll och
gjort till mig. Precis när jag tagit första klunken och skulle ställa ner koppen, slant jag
på något sätt och hällde över hela den stora koppen med hett te över mig. Flög upp
och drog av mig byxorna. Var så jäkla varmt! Och de var verkligen te överallt! Mina temu-
ggar rymmer ju minst en halvliter, så de var lite att torka upp. Hälften hade dock sugits
upp av mina byxor och min tröja. Efteråt brände de som fan på låren, kändes som om
jag varit ute i solen för länge. Låren brann verkligen! Dum jag var som inte ställde mig
i en kalldusch, men men, då vet jag de till nästa gång.

Nu ska jag käka lite, dricka te(peppar peppar..) och sedan byta om.

Kommentarer
Postat av: emelie

att dricka te kan vara förvånansvärt farligt..jag lyckades ha ut en mugg kokhet te över mitt ben för några år sedan och fick svåra brännskador. fy fan vad ont det gjorde och vad klantig jag kände mig..



hoppas det går bra på soc och att du får en lägenhet snart!

2009-03-12 @ 11:04:38
URL: http://zmeu.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Hej Anna! Det där med lägenhet kan ju var lite knivigt asså, håller du koll på Blocket? Jag har hittat där innan. Såg nu en s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20640831.htm?ca=16s det kanske kan vara nåt :) Hoppas det ordnar sig.

/Josefina (kusin Christians :) )

2009-03-12 @ 15:55:36
Postat av: J '

Tack vad söt du är anna :) Alltid blir man lika glad av att läsa din blogg.



Men du, flytta till linköping :D Superlätt att få lägenhet här ;) och Julls & Elliepellie kan leka massor :D :D

2009-03-12 @ 20:46:49
URL: http://wigren89.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tur det! =P

2009-03-13 @ 20:25:28
URL: http://rikatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0