Förmiddag.

Datum:2009-03-18 Tid:10:37:03

Idag var de en jättefin morgon! Inte för jag varit ute ännu, men när jag gick up tidigt tidigt
imorses för att gå på toa, så lyste morgonsolen stark igenom hela lägenheten.
Ett sådant där vårljus man blir lycklig av. Ett sådana där vårljus man alltid minns från
förra våren. Jag minns förra våren när solen började komma och var så fin på morgonen,
då var jag höggravid. M jobbade på morgonen, och när han gick så gick jag upp för att
äta frukost i vardagrummet. Flingor med jordgubbar och mjölk, en stor kopp the lite
7th heaven och vårsol!

Nu ska jag ta mig en rejäl kopp te, sedan blir de väl dusch. Elliepell ligger på golvet och
roar sig själv ganska bra. Så jag kan ju passa på att göra vad jag vill. Dock har de ju
maininstance på wow, tråk. Men lyssna på Morrissey duger väldigt bra de med.

På återseende.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh! Det finns ju inget underbarare än att gå upp på morgonen när solen lyser. Bra start på dagen!

2009-03-18 @ 13:40:45
URL: http://www.jolsson1987.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0