14 Juni.

Datum:2009-06-14 Tid:23:51:38
Jag sitter och ser på Stor i Japan och käkar hovdessert. Jag trodde att Stor i Japan var ett
riktigt plojjprogram, och visst, de är inte Insider eller så, men de är faktiskt bra och faller
mig väl i smaken. Såg de 3 första avsnitten igårkväll, och ska se de sista idag.

Från första avsnittet av Stor i Japan.


Pella verkar gått och blivit sjuk eller något. Dock håller lillstrumpan på att få 3st tänder runt
om i munnen, så de kan likaväl vara de som kliar, irriterar och framkallar hennes lätta feber.
Jag tycker riktigt synd om henne, men så blir jag även irriterad. För jag blir så hjälplös. Ellie
är ju seriöst bland de snällaste barnen som finns, som nästan aldrig är ledsen. Så när hon
väl är de får jag smått panik, jag vet inte direkt hur man tröstar henne. De enda jag vet är att
hon slappnar av när hon får tutta, men nu är hon ju snart 14 månader, de funkar inte längre,
jag måste sluta amma nu.
Hon klarar ju sig bra helt utan amning när M har henne, eller när hon är hos någgon annan.
Och den 2-4 Juli kommer jag ju vara på Arvika, och antaligen blir de mer problem för mig än
för Ellie. Eftersom hon har de bra, medans jag får gå och dras med ett par uppsvällda tuttar
som läcker. Inte kul alls.

Idag har jag och Ellie tagit oss en promenad till Knalleland och träffa Teddina och Malla. De
var ju mycket finare väder idag än vad de varit de senaste dagarna, så man får ju passa på.
Vi satt och tjöta med Teddina en liten stund, sedan in till Malla och sedan hem igen. Jag var
iofs där i några timmar, men de känns ju aldrig så. Trevligt iaf.

På Torsdag är de äntligen äntligen Morrissey. Har fan längtat efter detta i evigehter. Hoppas
verkligen de blir bra nu, men med tanke på mian högaförväntningar har jag säkerligen redan
sabbat de hela för mig själv.



Vidare nu med Stor i Japan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0