Tänt vare här!

Datum:2009-06-06 Tid:18:06:07
Ojoj! Värmde mat i mircon till Ellie så började de helt plötsligt låta väldigt konstigt. När jag
kolla upp blixtra de och brann inne i micro. Hjärtat stanna på mig, jag fick panik. Drog ut
sladden och allt liv inne i micron försvann. De blev nattsvart och sakta men säkert kom en
dyster odör från våran numera, döda micro.

Jag är forfarande lite skrajj och skakig. Jag trodde någon halv sekund att nu är min stund
kommen, jag måste rädda Ellicka så nu dör hennes mamma när jag rör sladden. Men
här sitter jag med darrade händer och bloggar. Tur var väl det.

Idag har jag ingenting planerat. M är superbra och jobbar dubbelskift idag. Han har jobbat
sedan 14 och slutar vid 6 i morse. Väldigt duktigt av honom. Jag och Ellicka ska bara vara
hemma. Förken E är lite gnäll idag, vet ej varför. Kanske tänder? Äta vill hon inte heller.

Idag är de 13 dagar kvar till Moz konserten på Åhaga är. Hoppas verkligen jag hinner få
mitt IDkort innan dess, annars kanske jag inte kommer in, eftersom de är 18 års gräns.
Jag tänker inte missa den konserten. Hur ofta kommer Morrissey hit, och hur ofta kom-
mer han till Borås? De är ju inte dirket ofta, må jag lova.

The Smiths - Girl Afraid.


Jag är såå sugen på att åka till Arvika iår. Försöker få med Tudd, Stella & Mikko. Men
ingen av dom verkar direkt vara så hajj på de. Jag vill verkligen ses The Mars Volta
live, dom ska tydligen vara jättebra att se live.

The Mars Volta - Take the veil cerpin taxt.


Nu ska jag se klart på Alice i Underlandet med min lilla surmört till unge. Söt är hon iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0