Inte på Arvika.

Datum:2009-07-10 Tid:14:27:20
Jag vaknade inatt och hade panik. De var helt tyst, tomt och svart runt om. Jag fick panik och
föröskte sträcka mig åt höger och åt vänster för att försöka fåtag på Teddina eller Malla. Men
jag fick inte tag på någon, de var alldeles tomt. Jag stäckte mig längre fram och föröskte
nå dem, men även vi mina fötter var de tomt. Jag började banka på täcket i panik, varför är
tältet tomt? Varför är jag ensam i tältet, var är Teddina och Malla? Hittar dom inte tillbaka till
tältet, är dom borta?

Efter några minuter yrande insåg jag att jag faktiskt låg i min säng och jag inte alls var kvar
på Arvika och att Teddina och Malla antagligen låg hemma i sina egna sängar och sov.
De var en liten "Aha-känsla" måste jag erkänna. Feberdrömmar är skumt.

Lite bilder från Arvika. Syskonen Emrich & Malla.

Jag lite bränd och tagen.

Våra ben. Ni kan väl aldrig gissa vilka som är mina? Mina är faktiskt lättbrända, tro de eller ej.

3 glada med trötta och små sletna flickor. Malla, jag & Tudd.

Jag och Malla som precis skurit sig på en stol.

Syskonen Linda & Richard.

Jag fotar lite folk under limbotvälingen. Emrich & Teddina är på bild.

Sista kvällen innan Korn. Richard, Malla, Emrich & Tudd.

Emrich, Malla, Jag & Richard.



Orkar inte skriva något om Ellie och hur allt går med de. De får lösa sig så skriver jag när
de gjort de istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0