11 Januari.

Datum:2009-01-11 Tid:20:05:20
Skrik, spark, bråk. Ja, Ellicka var så jäkla trött när jag skulle föröska få henne att somna för
en timme sedan. Vågade inte amma henne idag, eftersom jag drack igår. Jag vill ju helst
vara på säkra sidan.  Hon var så trött, men ville varken vara vaken eller somna. Hon somna
3 gånger i min famn, och varje gång jag la ner henne vakna hon och blev helt förstörd.
Skrek så hon var illröd och så såg hon ut som hon skulle dö. Tillslut orka jag inte ta upp
henne igen, och vakna lite i sovrummet och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Vill
inte att hon ska skrika sig tills sömns, men vill ju inte heller att hon ska sova i min famn
hela natten heller. Ellicka måste varit hel slut för hon somna själv i sängen när jag vakna
 fram & tillbaka. Hon snyfta och smågrät i sömnen och jag hade(har) jätteångest. Känner
mig verkligen som en jättedum mamma.

Igår var vi och käka hemma hos pappa & Eva. Fick jättegod mat. Falsk plankstek med
boccoli och grillade(?) tomater. Tråkigt nog skulle Ellicka vara grinig och halvgnälla genom
hela måltiden. Efter maten beslutade pappa & Eva att dom skulle kidnappa Ellicka över
natten, så vips var vi barnlediga.
Då beslutade vi att gå hem till Gurra & Malle och umgås lite. Micke, Emma, Emil & Jalle
kom även dit. Dock höll sig jag, Malle & Emma i köket nästan hela kvällen, men trevligt
var de allt ändå. 

Idag har de varit en seeeeg dag. Och nu ska jag snart avsluta denna dagen. Har vi tur
sover Ellie för natten, annars har vi ett sjuhelvetes krig inatt. Om hon sover för kvällen så
blir de nog lite Wow och snart sängen. Är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0