29 Januari.

Datum:2009-01-29 Tid:22:52:06
Sovit alldeles för länge, dock kändes de som alla hos familjen Fasth-Anderson fått för lite
sömn. Ellicka får tänder och är supergnäll. Man blir lite irriterad, men kommer sedan på
att de är synd om stackarn, måste vara jätteömt för henne.

Ikväll nu har jag, Fia & Joakim varit på besök hemma hos underbara Tovan och henns
mysiga familj.  Hade väldans trevligt och som vanligt snackade vi om allt mellan himmel
och jord. Vi fick gott fika, riktigt engelskt te, äpplekaka & 2 andra småkakor.
Ellicka var gnäll till och från, men väldigt söt & snäll med. Slog lite på några äpplen, stal
tovan's barns leksaker. Hoppas snart att vi får träffa hela familjen Thåst igen och att vi ser
lite mer av David som var tvungen att springa direkt när vi kom.

Nu steks maten och disken är halvdiskad. Ellicka tillät mig inte diska mer än hälften, för
hon hann blev superledsen och ingenting dög.

Måste även säga att jag skämde bort mig lite hos Tovan. Jag ringde en signal till M för att
han skulle ringa upp. Direkt när jag la ner telefonenså ringde de, och jag svara väl i stil
med något "Ah hallå". Möts av en lite snedröst på andra sedan luren:
Mannen: "Ja, hejsan detta var Något-namns-presenteras och jag ringer ifrån Något-
ställe-som-gör-undersökningar
".
Jag: "Nä men Markus, sluta" Trodde ju naturligtvis att de var M som drev med mig.
Mannen: "Hallå? Jag ringer från..."
Jag: "Eh, Markus?.."
Mannen: "Ja hallå, jag kommer ifrån.."
Jag: "Jaha, vänta, är detta ett riktigt samtal?!"
Mannen:"Eh, ja, de är det?"'
Efter liten stund när jag lämnat köker där alla andra satt och gappflabbade åt en lätt
röd Anna så lyckades jag & mannen reda ut vem han var och vad han ville. Vi kom överens
om att han skulle ringa tillbaka i början av nästa vecka. Jaja, får väl ta de med en klack-
spark, och ett intryck lär jag väl iaf gjort.

Käk nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är fin!

Ni får komma hit när ni vill! Det skulle vara kul. Jag har ju fortfarande presenten jag köpte när E föddes. Undra om hon växt ifrån den nu kanske..? Hoppas inte.. Hoppas vi kan ses snart.. :)



Miljoner kramar!

2009-01-30 @ 00:29:26
URL: http://popkatt.blogg.se/
Postat av: Tovan tycker

Åh vad jag saknar er redan! Vi måste snart snart snart träffas igen! Kram på er mina älsklingar

2009-01-30 @ 14:02:32
URL: http://tovan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0