28 Januari.

Datum:2009-01-28 Tid:04:56:49

Ellicka vakna vid 3-halv 4. Hade svårt att somna om. La först en bajs i blöjan. Bytte den.
Sedan la hon ännu en bajs, så vi fick byta den också. Tog en bra stund innan hon somna
igen. Nackdelen då var att jag blivit så pigg när jag föröskte få henne att somna, så jag
kunde inte somna om. Flytta över Ellicka i sin säng och gick upp. Halv 5 var klockan då.
Har nog inte gått upp så tidigt frivilligt sedan M inte bodde hemma.
Ska käka lite frukost nu och se på One tree hill. Ska väl väcka Ellicka kring halv 7-7, om
tösen dock inte vaknar tidigare självmant.


Japp, nu gör jag som alla andra gjort i evigheter, ser på One tree hill.


Kommentarer
Postat av: J ' - mamma till Julia

uhu, visst är det bra? & han som spelar lucas är så jäkla snygg. Man skulle inte tacka nej till att ha honom mellan två lakarn ;) haha.



Jag tycker att du är helt fantastisk, så stark och duktig. Jag kan inte ens föreställa mig vad det är ni går igenom nu. Men jag vill iallafall önska er all lycka och hoppas för er skull att det snart vänder.



Du är en helt enastående person :)

2009-01-28 @ 19:44:15
URL: http://wigren89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0