Inte en, utan tre sjuklingar.

Datum:2009-02-07 Tid:14:04:56
Nu är alla förkylda här hemma. Vi snörvlar oss. Jag har ont i halsen och de brinner i min
näsa. Ellicka har dock ingen feber, men är glansig i ögonen och de rinner ur hennes lilla
näsa hela tiden. Ibland blir de som en kork av snor i henne näsa, och då får man försöka
pilla ut de så hon får lagaom med luft igen. Stackars Ellicka. Dock är hon inte så gnällig
faktiskt, utan leker ungefär som vanligt.

Ellicka har börjat säga "Mamamam", "Heeeeeej", "Vavava" & "Babababa".
Förut när jag diska satt och och sa "Mamamamama" och sedan tog och hon i och sa
"Mamma". Hon är så duktig. De är kul nu när hon börjat snacka lite.

Nu ska jag leka med Ellicka och dammsuga lite. M ska försöka laga sin dator som har
bestämt sig för att livet inte är värt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0