22 Februari.

Datum:2009-02-22 Tid:18:49:59

Ska sova hemma med Ellie inatt. Första natten på nästan en hel vecka. Dock är M inte här,
utan vi kommer vara ensamma.

De första jag gjorde när mitt last av saker kom hem var att sätta igång och diska & städa.
Ellicka var helt utslagen och sov en 20 minuter, och sedan satt och och "tjöta" och var med
när jag diska. Efter all disk(de var mycket!), så började jag skrubba diskbänken, luckorna
och spisen. Sedan dammsög jag hela lägenheten och skura golvet i köket. Känner mig
riktigt redig. M kommer iaf ha de rent & fint när han kommer hem.

Annars idag ska jag & Elliepell käka lite. Hon får gröt(såklart) och jag ska göra mig lite
gräddpyttipanna. De är så jäkla gott!
Hade även tänkt att bränna ut lite One tree hill och sätta mig och se på de, samtigit som jag
kunde sitta på golvet med Ellicka och leka lite. Men M hade inte skruvat i min brännare i
datorn, så de planen flög ut genom fönsret direkt. Får väl bli att se på underbara Briget ikv-
äll. Har iofs båda filmerna redan på dvd, men den är så bra och så är de ju reklampauser,
annars nämt som kiss & hämta-te-pauser.


Någon vecka gammal bild. Lite James och jättepersikan.

Den var gigantisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0