En natt för 1 år sedan.

Datum:2009-04-25 Tid:03:20:55

Exakt nu, för 1 år sedan låg jag och var jättetjock. Jag låg hade precis kollat klart på några
Scrubs avsnitt och kunde inte sova. M låg brevid, alldeles utslagen och han skulle snart
gå upp och jobba, iaf var de det han trodde när han gick och la sig.

Vi denna tiden för 1 år sedan började jag få ont. Jag fatta först inte att de var värkar, utan
de tog 2 timmar och ett antal klockningar innan jag fattade att nu är de nog på riktigt.
Jag vred och vände på mig. Föröskte gosa upp mig hos M, försökte desperat väcka M.
Sa flera gånger till honom "Markus du får vakna, jag tror jag har värkar", men han stensov
och jag låg och klocka mina värkar, försökte sova och fattade nästan ingeting. Jag visste
verkligen inte om de var på riktigt. Jag blev livrädd, jag var jätteglad.

Nu för exakt 1 år sedan låg jag i min säng alldeles ovetande om att den lilla personen
som ligger där inuti är Ellicka. För 1 år sedan blev allt riktigt efter 41 långa veckor. För 1
år sedan kom den personen jag älskar mest och alltid kommer att älska till oss.

Grattis Ellicka på 1 år dagen! Även fast du inte kom ut förens 18:18 så är denna dagen
bara din(och Åsas, grattis Åsa!).

Nu ska jag gå och sova och för att snart få vakna upp med vårann alldeles egna & under-
bara 1 åring! Kan inte fatta de, Ellie är 1 år idag! 1 år har redan gått! Helt makalöst, och
underbart.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack Anna. Men det är klart att du ska göra dagen till bara Ellickas.

Ge henne en puss från mig.

2009-04-25 @ 07:41:36
Postat av: E.K

naaw :)

2009-04-25 @ 10:08:46
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0