30 September.

Datum:2008-09-30 Tid:22:01:52
Jag känner mig allmänt äcklig och ofräsch. Vill duscha, men inte känt att
jag haft tid eller intresse för det idag.

M väckte mig kvart i 4(!!) i eftermiddags. Han hade glömt bort tiden och
därav glömt väcka mig. Så där hade jag & Ellicka legar och sovit ett bra
tag tillsammans. Så ni kan ju gissa vilka som inte kommer sova något
inatt. Min gissning går till mig & Ellicka.

Far och Eva kom förbi en snnabbis förut och gav Ellicka en overall,
mössa och vantar till vintern. Far hade smygläst bloggen och sett hur
stor Ellicka var. Så får väl tacka er här, för ni lär väl smygläsa igen.

Försökte får Ellicka att somna efter dom vart här, de gick inte. Hon var
superpigg och ville hellre se på Top Model med mig.

Imorgon bär de av att storhandla igen med Ellickas moster. Något som
lilltjejen brukar uppskatta. Mycket saker att titta och lyssna på. Stackarna
brukar alltid på nerbäddad i matvaror i kundvagnen, men verkar aldrig
lida för det. Hon blir mest road av den nya produkten och vill ha den.

Nu får jag sluta skriva, en liten dam som försöker blogga åt mig, genom
att slå på tanjenterna. Hon verkar allt lite crazy, den där Ellicka.

Några veckor gamla bilder på Ellicka när hon fick testa sin säng för
första gången. De gik väl sådär på dagtid. Upp med rumpan, in i väggen!

Som sagt, lite crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0