1 Oktober.

Datum:2008-10-01 Tid:21:22:14
Imorses när jag låg och amma Ellicka så upplevde jag sann smärta!
Ungen bet tag i börstvårtan och drog. Jag skrek till högt och M vaknade. Jag
trodde seriöst att hon bet av bröstvårtan, men lyckligvist satt den kvar. Men
när jag kollade lite närmare på bröstinläggen så var de blod på det. Jag köpte
henne en tuggleksak på Ica Maxi idag, jag hoppas att hon tuggar på den
istället för mig nu.

I affären gick allt bra, Ellicka älskar den. Hon sitter och spanar lite. Tuggar
på grisen eller filten. Men när jag och syrran vände bort 2 sekunder så hade
hon lyckats få tag på en salladshuvud och satt och gnagde på plasten. Som
tur hade hon inte bitit av något, men såklart oroa jag mig ändå att hon har lite
plast i munnen som väntar på att fasna i halsen. Jobbig känsla.
När vi väl skull betala med självscanner så funkade det inte, utan en kille som
jobbade på Maxi vart tvungen att komma och slå in någon kod, sedan berättade
skärmen att de var dags för avstämning. Jag hade missat att scanna in en Cola.
Ingen störra fara sa han. Jag var ändå hypernervös, eftersom jag trodde att han
skulle komma på att jag betalade med M kort och ringa polisen. Jag orkar inte
får problem med urkunsförfalskning igen. Så nästa gång blir de egna kortet som
gäller.

Kollade nyss på Top Model, och jag blev glad när jag såg att mina 2 favoriter
tog sig till final. Anya Rozova och Whitney Thompson. Dock vann Whitney, även
fast jag egentligen ville att Anya skulle vinna.
Och jag måste erkänna, att jag skulle faktiskt vilja vara en modell med. Haha,
men i detta livet verkar jag inte bli det. Men de hade varit något att vara en svensk
Karen Elson. Och hon är gift med snygging Jack White, de är ju intr direkt fel det
heller.

Karen & Jack.

Nu ska jag spela lite Wow. Ellicka sover, men vet ej om de är för natten eller om
hon kommer vakna pigg som en lärka om någon timma och inte vilja somna om.
Men om de är så är det en strid jag överlever! Jag tänker inte tvinga min stackars
dotter att vara vaken när hon är trött och gnällig bara för att jag vill att hon ska sova
när jag vill sova.

Ett litet halvdåligt kort på Ellickas. Men tycker hon är underbar ändå!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, sötnos. Du får helt enkelt komma och handla när jag jobbar! :)

2008-10-02 @ 16:49:28
URL: http://sydpohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0